Εύκολο cheesecake



Υλικά


2 πακέτα μπισκότα digestive
150γρ.βιτάμ
1 πακέτο τυρί Φιλαδέλφεια
2 κούπες άχνη ζάχαρη
400 γρ. κρέμα γάλακτος
μαρμελάδα κεράσι ή βύσσινο


Εκτέλεση


Θρυμματίζουμε τα μπισκότα στο μούλτι.
Σε ένα κατσαρολάκι λιώνουμε το Βιτάμ και ρίχνουμε μέσα τα μπισκότα.
Τα ανακατεύουμε να γίνουν μια μάζα και τα στρώνουμε σε ένα ταψάκι ή οτιδήποτε άλλο θέλουμε.

Χτυπάμε στο μίξερ τη κρέμα γάλακτος,το τυρί και την άχνη.
Στρώνουμε το μείγμα πάνω από τα μπισκότα και βάζουμε στο ψυγείο για λίγο μέχρι να σφίξει για να μπορούμε να στρώσουμε την μαρμελάδα.



Μικρά μυστικά

Αν θέλουμε, για πιο ελαφρύ μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε γάλα και να προσθέσουμε 2 φύλλα ζελατίνες για να πήξει η κρέμα.
Αν δεν μας αρέσει πολύ γλυκό μπορούμε να αφαιρέσουμε ζάχαρη.
Μπορούμε επίσης να χρησιμοποιήσουμε και μπισκότα πτι μπερ.
Ακόμα μπορούμε να βάλουμε ότι γεύση μαρμελάδας μας αρέσει.
Γενικά στο τσίζ κέικ υπάρχουν πολλές παραλλαγές,όπως ας πούμε να βάλουμε ζελέ,αλλά αυτή εδώ νομίζω είναι η πιο εύκολη!


Καλή επιτυχία!!


5 σχόλια:

eleste είπε...

Περιμένω Ανθού μου! Φιλάκια!!

KATERINA είπε...

Εγώ το έκανα όπως ακριβώς το γράφεις, βάζοντας απλώς λίγο λιγότερη κρέμα γάλακτος (μικροποσότητα μη φανταστείς) και μαρμελάδα φράουλα!!!

Κι ενώ το έκανα Πέμπτη βράδυ, ο άντρας μου ακόμα να το δοκιμάσει (Σάββατο σήμερα)!!!!
Άντρες..... τι να πεις!!!!

Οπότε δεν ξέρω να σου πω πως έγινε! Προσεχώς....

eleste είπε...

Καλά εσύ δεν δοκίμασες?Πως τα καταφέρνεις?
Η Λίλιαν* πάντως που το έκανε μου είπε οτι της άρεσε....άντε φάε μια μπουκιά....τι ψυχή έχει!


*Ζουζουνίτσα

KATERINA είπε...

Λοιπόν ο άντρας μου, μου είπε ότι έγινε εκπληκτικό και ότι θα το τσακίσει άμεσα!!
Και πράγματι πολύ γρήγορο και εύκολο!!

Εγώ μάτια μου, δεν τρώω καμιά κρέμα. Ούτε ζαχαροπλαστικής, ούτε μαγειρικής. Δεν μπορώ την αίσθηση της κρέμας ή της σαντιγής στο στόμα!!

Ευτυχώς δηλαδή, γλυτώνω καμιά θερμίδα από την παραξενιά μου αυτή....

Πάω να δω τι άλλο θα φτιάξω....

Βάσια είπε...

ωχ Παναγία μου , βραδιατικα!!!!!