Γαριδομακαρονάδα




Υλικά

1/2 κιλό γαρίδες
1 πακέτο μακαρόνια Νο 10
1 κρεμμύδι
2 σκελίδες σκόρδο
μαϊντανό
1 πιπεριά (προαιρετικά)
1/2 ποτήρι κρασί
2 κουταλιές σούπας σάλτσα
1/2 φλιτζάνι ελαιόλαδο
αλάτι πιπέρι


Εκτέλεση

Σοτάρουμε το κρεμμύδι και την πιπεριά στο λάδι,σβήνουμε με το κρασί και μετά ρίχνουμε τη σάλτσα και τα υπόλοιπα υλικά.
Τα αφήνουμε να βράσουν λίγη ώρα και στο τέλος ρίχνουμε τις γαρίδες.
Τις βράζουμε για κανένα 20 λεπτό και μέχρι να δέσει η σάλτσα.

Σε άλλη κατσαρόλα βράζουμε τα μακαρόνια και σερβίρουμε.

Μικρά μυστικά

Τις γαρίδες τις βάζω στο τέλος γιατί αν βράσουν πολύ ώρα σκληραίνουν

Καλή όρεξη!!

3 σχόλια:

Ελευθερία είπε...

εδω θα σε μαλωσω... βγαλε τις γαριδες και βρασε τα μακαρονια στη σαλτσουλα. περνουν ολη τη γευση και τα αρωματα και γινοντε πιο... μμμμμμ!!!

eleste είπε...

Ελευθερία,δίκο έχεις, έτσι κάνω την τονομακαρονάδα,αλλά ο άντρας μου κι ο γιός μου τις θέλουν χωριστά.Ο μεν άντρας μου θέλει να τρώει μερικές σκέτες με την σαλτσούλα ο δε γιός μου θέλει να βάζει στα μακαρόνια σκέτη σάλτσα χωρίς γαρίδες.
Έτσι έχω προσσαρμώσει τη συνταγή σύμφωνα με τις απαιτήσεις της οικογένειας.
Αλλά κι έτσι είναι πολύ νόστιμη!

Μαίρη είπε...

Μπράβο Ελένη! Γεια στα χέρια σου κοπελάρα μου!